Min bloggliste

torsdag 2. februar 2012

Valentines

God dag :-)



Har hatt 2 dager fri fra jobb og de ble benyttet mye på kjøkkenet. Det er knappe 2 uker til Valentines og alt det røde, hjertene, det romantiske, søte og kjærligheten liker jeg veldig godt. Dag 1 lagde jeg forskjellig pynt som jeg senere vil bruke på cupkakes. Denne gangen har jeg brukt marsipan, hadde noen pakker igjen fra jul med rød marsipan og syns de smaker godt.

Marsipan pynt.





Cupcakes <3 Red Velvet. 






Red velvet i porselensskål.

 

Hjerte i marsipan som jeg penslet med spiselig lim og strødd med rødfarget farin.


Frostingen jeg brukte er Angel feathering Icing; varmpisket marengs, tilsatte ananas essens.


Malte 4 striper med fargegele inni sprøyteposen før jeg helte oppi marengsen, ble en fin effekt på rosen.





Bakte Red Velvet cupcakes med glutenfritt mel, ble mange kaker og de som ikke ble pyntet smuldret jeg opp og puttet i fryseren. De skal jeg lage cakepops av.


Har du igjen fakler fra jul så overrask din kjære med ett hjerte i sneen. Brukte 21 fakler til dette hjertet, det lyste godt.

Ha en fin dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar